درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 15:52   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43159صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1399 - 12:01
نشست مدیران دستگاه های اجرایی استان و روابط عمومی ها با استاندار ایلام
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با بیان اینکه روابط‌عمومی حوزه پر هزینه ای است، گفت: مدیران باید بر اساس آیین نامه نحوه فعالیت و اختیارات روابط عمومی دو در هزار اعتبار دستگاه ها را به این حوزه اختصاص دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با بیان اینکه روابط‌عمومی حوزه پر هزینه ای است، گفت: مدیران باید بر اساس آیین نامه نحوه فعالیت و اختیارات روابط عمومی دو در هزار اعتبار دستگاه ها را به این حوزه اختصاص دهند.

آیت قیصربیگی روز پنجشنبه در نشست مدیران دستگاه های اجرایی استان و روابط عمومی ها با استاندار ایلام از پاسخگو نبودن برخی مدیران به رسانه ها و مردم گلایه کرد و افزود: مدیران باید با تعامل با رسانه ها پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم و رسانه ها باشند.

وی در خصوص اهمیت جایگاه روابط عمومی ها اظهار داشت: این حوزه به دلیل اهمیت باید دارای نیروهای کیفی و تخصصی باشد تا با پویایی در این زمینه فعالیت مطلوب داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ضعیف موجب تضعیف دستگاه و روابط عمومی قوی موجب تقویت و تحقق اهداف مجموعه می شود، افزود: یکی از معیارهای ارزشیابی مدیران باید توجه به جایگاه روابط عمومی ها و پاسخگویی به مردم و رسانه ها باشد.

قیصربیگی از نگاه مثبت استاندار ایلام به روابط عمومی ها قدردانی کرد و گفت: جایگاه امروز روابط عمومی بیانگر نگاه حمایتی و دفاع استاندار از این حوزه است.

وی با اشاره به فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یادآور شد: این شورا از دو سال گذشته تشکیل و در زمینه سیاستگذاری فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی نسبت به گذشته عملکرد مطلوبی داشته است.

در این نشست از مریم چراغیان مدیر روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی، ملیحه جعفری مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حدیث عباسی مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد، آزاده خرم مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی، سعید خسروی نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و فرزانه علی محمدی مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تجلیل شد.

همچنین از فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل اطلاعات، مدیرکل صدا و سیما، شهردار ایلام و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در جهت فعالیت برای تقویت و ایجاد روابط عمومی پاسخگو قدردانی شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد